O nama

Svijest o zdravom načinu života danas je intenzivnija nego ikad prije. U užurbanom tempu svakodnevnog života sve je teže pronaći malo vremena za sebe, opustiti se i riješiti se stresa. Stres se akumulira u mišićima, previše sjedimo, osjećamo napetost u raznim dijelovima tijela, osobito u leđima. Neprestano smo zatrpani vanjskim podražajima, zvukovima, gužvom, zaboravili smo kakvog je zvuka tišina, više ne osluškujemo svoju unutrašnju glazbu i potrebe tijela. Zaboravili smo da je zdravlje istinsko bogatstvo, a unutrašnji mir sreća.

Joga je drevna vještina koja nam pokazuje put prema zdravlju, opuštanju, pronalaženju unutrašnjeg mira i ravnoteže. Ona se ne bavi samo fizičkim vježbanjem, već i opuštanjem, koncentracijom, pravilnom prehranom i pozitivnim mišljenjem. Joga je način života koji nam pomaže da sačuvamo zdravlje i postignemo unutrašnji mir i zadovoljstvo. Stoga ne čudi da je preživjela tisućljeća, zaživjela u modernom svijetu i postala popularna.

Joga studio „Pozdrav suncu“ otvoren je 2005. Nudimo tečajeve joge za sve razine. U ugodnom prostoru punom svjetla i pozitivne energije radi se u malim grupama (do 4, 6 ili maksimalno 8 vježbača, ovisno o vrsti sata). Svi naši učitelji su certificirani, imajubogato osobno iskustvo jogijske prakse. Više o svakom pojedinačno pogledajte u rubrici učitelji.

Po završetku vježbanja osjećate kako tijelo pulsira novom energijom, mišići su ugodno istegnuti, ali ne osjećate iscrpljenost. Jogom možete otkloniti bolove u leđima, povećati gipkost i snagu tijela, poboljšati koncentraciju, opustiti se i osvježiti um. Vježbanje potiče metabolizam, pomaže tijelu da učinkovitije iskoristi kisik i hranjive tvari, da se riješi stresa i ojača tijelo za borbu protiv bolesti, usporava starenje.

Od ove sezone (2021.) nudimo online satove i satove uživo u našem prostoru u Mašićevoj 4. O satovima koje nudimo možete opširnije pogledati  ovdje.

 

Za ugodnije vježbanje i bolje razumijevanje navika u dvorani za vježbanje joge (shali), preporučujemo pročitati sljedeće smjernice:

  1. Molimo vas da dolazite na vrijeme – dovoljno je doći 5 do 10 minuta ranije da se u miru pripremite za sat. Utišajte ili ugasite mobitel te ga ostavite u garderobi. U shalu ne unosimo mobitele niti torbe.
  2. Ukoliko vam se ipak dogodi da zakasnite, a vrata shale vam se otvore, u što većoj tišini se smjestite na prostirku kako ne bi ometali ostale koji već vježbaju.
  3. Prilikom svakog dolaska ostavite svoju karticu na polici, možete ju uzeti nakon sata te se potpišite na za to predviđeno mjesto.
  4. Preporučujemo da ne jedete barem dva sata prije vježbanja. Možete ponijeti svoju bocu vode ali pijte prije ili poslije sata. Tijekom vježbanja nije preporučeno stalno pijenje vode jer time ometamo prirodni proces zagrijavanja i detoksikacije tijela od toksina.
  5. Preporučujemo vježbanje u udobnoj odjeći i bosih nogu radi boljeg oslonca te vas molimo da održavate osobnu higijenu (pogotovo stopala) kako bi svima bilo ugodnije. Molimo vas da ne upotrebljavate jake dezodoranse ili parfeme prije početka sata jer isti mogu imati iritirajući efekt na dišne puteve i onemogućiti prohodnost disanja. Ukoliko se znojite ponesite vlastiti ručnik.
  6. Napomenite učitelju ozljedu, trudnoću ili bilo što drugo što bi učitelji trebali znati, pogotovo ako nam dolazite prvi put.
  7. Tijekom sata slušajte upute učitelja i, još važnije, slušajte svoje tijelo. Budite nježni prema sebi i ne gurajte se duboko u položaje ako tijelo ne dopušta! U yogi nema natjecanja, ima prisutnosti i strpljenja.
  8. Za vježbanje su vam na raspolaganju naše prostirke i pomagala (cigle, remeni, deke). Kod nas možete posuditi gumice za kosu i sl., koristiti papirnate ubruse i slične proizvode za osvježenje te higijenske potrepštine za žene ukoliko zaboravite svoje i zatrebate iste.
  9. Nakon vježbanja ostavite shalu urednu – nakon svakog korištenja prostirku i pomagala našpricajte sredstvom za dezinfekciju, obrišite krpicom i vratite uredno na mjesto. Rubove prostirke zakvačite na vješalicu, a hrapavu stranu prostirke (onu na kojoj vježbate) okrenite prema van. Vratite ciglice, remene i deke na mjesto.
  10. Pitanja za učitelje ostavite za pauzu između satova da ne remetite tok sata.
  11. Ako sat morate napustiti ranije, obavjestite učitelja te svakako uzmite par minuta za samostalnu Shavasanu prije nego što tiho napustite prostor.

Želimo vam ugodno vježbanje!

Raspored i cijene

Saznajte više